Search Blog

Sunday, February 20, 2011

Airsoft

Pulse R71 Airsoft Automatic RifleSoft Air DPMS RifleMa gandes sa imi cumpar un BB gun,Airsoft Gun,care  practic este o pusca(mitraliera,carabina,etc..) cu bile,da sunt ca de alea din Romania care le luai de la tigani  cand era nu stiu ce sarbatoare:))si se strica a 2 a zi.Astea sunt mai de calitate de cat alea,nu se rup,sparg,strica asa usor.Si azi am intart pe http://www.canadiantire.ca/  magazinul care are difertite chestii pentru gradian ,sporturi,masini etc. si am prins un un deal bun.Prima data am vrut sa imi iau DPMS gun asta din  stanga sus,da vad ca niciodata nu o are in stoc,nu o are in inventar,dar azi am vazut ca au reducere:) 40% la cateva arme si am vazut Pulse R71 Airsoft Automaric Rifle,ii un set care contine :arma,ochelari de protectie,un pistol, 500 de bile si o husa de aia de pistol si costa 83.99$ dar era 139.99$  :).Poate o sa o cumpar azi sau maine.Dar trebuie sa fiu 18 ani sau mai mare.....lasa ca merg cu tata :).



No comments:

Post a Comment