Search Blog

Saturday, February 19, 2011

:))Nu stiu de ce am pus asta :))

Foaie verde si-un bairam
Noi, printeso, ne distram,
Poze nud tot incarcam
Si cu versuri decoram.
Intr-o poza tineam banii,
Iar in alta-n stil Armani
Imbracat la patru ace
Cu ciocate, hanorace,
Tineam mana pe o buca
De mureau fratii de ciuda.
Dar de doua zile-ncoace
Nu-mi mai vine nici a face
Poze sa-ti arat eu cum
Te iubesc ca un nebun,
Sau un clip de incarcat
Dezbracat si imbatat.
Sunt bagat pana-n rahat
De un iepure ratat
Ce a pus poze cu mine
Pe un site cu gusturi fine.
Totusi, nu-nteleg de ce
Lumea rade de Versace,
D&G, Mertzan bengos,
Sau de-un tip mai bulanos.
Iar acum de ies in strada,
Vine lumea de indata
Si ma striga "cocalar"
Ce e aia? n-am habar.
Si de asta scumpa mea,
SMS-uri iti voi da,
Iti trimit pupici in dar….
Dar transfera-mi un dolar.

No comments:

Post a Comment